E-kniha

Image a firemní identita

Značka: GRADA

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
:
319 Kč
Vše o e-knihách
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Vše o e-knihách
Ukázka z knihy
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a studentům VŠ.
Zákazníci, kteří koupili toto zboží, zakoupili také
Čeština
CD Angličtina pro 4.ročník základní školy
Čeština

CD Angličtina pro 4.ročník základní školy

3.0 1
270 230
IHNED odesíláme
Čeština

Autoškola 2024

0.0 0
249 204
IHNED odesíláme
>
Zákazníci, kteří koupili toto zboží, zakoupili také
Čeština
CD Angličtina pro 4.ročník základní školy
Čeština

CD Angličtina pro 4.ročník základní školy

3.0 1
270 230
IHNED odesíláme
Čeština

Autoškola 2024

0.0 0
249 204
IHNED odesíláme
 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.