E-kniha

Marketing služeb

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
271 Kč
Anotace

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikaci zpracovala uznávaná česká odbornice, Miroslava Vaštíková, a v této oblasti kniha nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ.

Publikace Marketing služeb s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Publikace obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby.

Informace o sortimentu
Název v originále Marketing služeb
Druh sortimentu eKniha
Autor Miroslava Vaštíková
Značka GRADA
Pořadí vydání 1. vydání
Interní kód 0161807
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách