E-kniha

Peníze a zdravý selský rozum

Jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet
Značka: PRÁH

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
Anotace
Jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet peníze rozumnějším způsobem Od autora celosvětového bestselleru Jak drahé je zdarma? • Co nás ovlivňuje při dělání zásadních nákupních rozhodnutí? • Proč při jakémkoliv placení tak strašlivě trpíme? • Proč je tak jednoduché na dovolené zaplatit za totožný produkt několikanásobné částky, než které bychom za něj byli ochotni dát doma Peníze vnímáme jako čísla, uvažujeme o jejich hodnotě a množství, ale když v reálném životě peníze utrácíme, ve hře je víc emocí než racionálního přemýšlení. Jinými slovy, emoce hrají velkou roli při formování našeho způsobu, jak s penězi nakládáme. Když se třeba pokoušíme ušetřit, stanovit cenu věcí nebo když chceme zodpovědně utrácet, děláme ve výsledku špatná rozhodnutí. Kniha obsahuje širokou škálu témat z každodenního života – od pasti „bezbolestného“ placení pomocí kreditních karet, přes skrytá nebezpečí řízení domácího rozpočtu až po svůdnou nástrahu, kterou představuje nevázané utrácení během dovolené. Behaviorální ekonom Dan Ariely se při vzniku knihy Peníze a zdravý selský rozum spojil se spisovatelem Jeffem Kreislerem, aby společně zpochybnili naše základní představy týkající se ošidných vztahů mezi lidským mozkem a penězi. Ve své knize s humorem boří mnohé všeobecně rozšířené názory z oblasti nakládání s penězi a ukazují nám, jak překonat instinkty, které nás strhávají špatným směrem při rozhodování ve finančních záležitostech.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet
Název v originále Dollars and Sense
Druh sortimentu eKniha
Autor Dan Ariely, Jeff Kreisler
Značka PRÁH
Rok vydání 2019
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 336
Interní kód 0294256
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách