E-kniha

Základy strategického řízení a rozhodování

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
280 Kč
Anotace
Manažeři, podnikatelé a studenti vysokých škol získají díky knize solidní základ manažerských poznatků v oblasti strategického řízení, rozhodování a obchodní politiky firem. Dozvíte se, jak úspěšně aplikovat strategické myšlení do řízení firem a jaké jsou klíčové koncepce, které vám pomohou při výběru optimální strategie firmy. Kniha čerpá z nejnovějších výzkumů z oblasti strategického řízení a seznamuje s aktuálními poznatky v oboru, které vám umožní vytvořit nejvýhodnější strategie firmy. Na řadě případových studií z českých i mezinárodních firem poznáte, co se reálně děje v praxi, a získáte tak cenné informační zdroje pro podporu vašeho manažerského rozhodování v podobných situacích. Díky praktickému a přehledně členěnému textu se čtenář rychle a jednoduše zorientuje v nejvýznamnějších přístupech a koncepcích strategického myšlení. Autor je uznávaným firemním konzultantem a poradcem, působí na fakultách podnikatelské, strojního inženýrství a elektrotechniky VUT v Brně a je hostující
Informace o sortimentu
Název v originále Základy strategického řízení a rozhodování
Druh sortimentu eKniha
Autor Thaddeus Mallya
Značka GRADA
Rok vydání 2006
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 252
Interní kód 0161561
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách