Chci se dostat na vysokou školu! Žurnalistika

Teoretické úvody a testové otázky k přípravě na příjmací zkoušky
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788073640026

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
99 Kč
81 Kč
99 Kč
81 Kč
Ceny dopravy
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy
Teoretický úvod a testové otázky k přípravě na přijímací zkoušky na vysoké školy, obor žurnalistika. Cvičné testy prověřují vědomostní uchazečů o studium žurnalistiky na českých vysokých školách. Pokrývají některé základní námětové a problémové oblasti, na které se zaměřuje studium oboru žurnalistika. Jejich základním cílem je zjistit, do jaké míry se zájemci o studium již v oboru orientují.

Testové otázky I (200 otázek) prověřují znalosti z oblasti dějin jazyka, lingvistiky, dějin a teorie žurnalistiky, mediálních studií a mediálního trhu. K jednotlivým otázkám jsou přiřazeny tři nebo čtyři odpovědi, z nichž alespoň jedna je správná. Správných odpovědí ovšem může být více. V několika případech jsou dokonce správné všechny uvedené odpovědi. Stoprocentní správné zodpovězení otázky předpokládá určení všech správných odpovědí. Klíč k testům je zařazen na konci oddílu.

Testové otázky II (200 otázek) jsou věnovány českému jazyku. Zjišťují znalost jazykových norem českého jazyka. Ze dvou uvedených variant je pouze jedna správná. Klíč k testům je zařazen na konci oddílu. Testové otázky III (24 otázek) mají zcela odlišný charakter, neboť se zaměřují na kreativitu. Zde již za otázkami nejsou uvedeny odpovědi, z nichž některé jsou správné a jiné nesprávné. Na dané otázky naopak může být značné množství správných a nesprávných odpovědí. Klíč k testům, zařazený na konci oddílu, nabízí proto pouze některá řešení.

 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.