Čtyři tisíce týdnů

Time management pro smrtelníky
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788075551603

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
399 Kč
339 Kč
399 Kč
339 Kč
Ceny dopravy
Vývoj ceny
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy
Vývoj ceny

V současné době je průměrná délka lidského života, pokud se dožijete osmdesáti let, 4 000 týdnů: 4 000 sobotních večerů, 4 000 líných nedělí, 4 000 pondělních rán. Co s nimi uděláme?

Oliver Burkeman se ve své knize zabývá otázkou, jak k těmto dnům přistupovat co nejsmysluplněji. Namísto marné snahy o exponenciální zvýšení produktivity, pochybné moderní ctnosti, vyzývá k přijetí faktu, že náš čas je omezený. Pocit, že nestíháme, nás bude provázet vždy. Nemá proto smysl očekávat nějaké zlepšení, až… dostuduji, najdu práci, získám praxi, děti začnou chodit do školy, firmě se začne dařit, půjdu do důchodu… Ne! Cílem je žít teď, přijmout všechna omezení, strasti a nemožnost stihnout vše jako normální součást života, neobviňovat se a nehledat cesty, jak být výkonnější. V první části této osvobozující knihy představuje autor různé koncepty související s vnímáním času a nutnost realistického pohledu na svá omezení. Ukazuje proměny toho, jak lidé v průběhu věků přemýšleli o čase, a nabízí rady, jak se smířit s tím, že nikdy nebudeme moci udělat vše, co chceme.

Některých věcí se musíme vzdát pro jiné.

V druhé části se zabývá úzkostmi, z nichž většina, jak tvrdí Burkeman, pramení z pocitu, že tím málem času, které máme, plýtváme. Řešení Burkeman nachází ve změně myšlení, ne ve snaze stihnout vše rychleji. Volný čas není další prostor pro sebezdokonalování.

Takže pro začátek nezapomeňte: budoucnost je imaginární, neobětujte jí přítomnost.

 

EXTRA SLEVA 6 %

i na zlevněné zboží

Dostávejte informace o novinkách
a akcích přímo do vaší schránky.

 
 

Sleva platí na první nákup nad 399 Kč.

 
 
 

Stačí jeden klik ve vaší e-mailové schránce a dveře do světa literatury se vám otevřou dokořán.

 

Potvrzovací e-mail vám mohl zabloudit i do složky Hromadné, Spam nebo Promo akce.