Mějte grilování pod palcem! Máme pro vás extra slevu. Platí jen do neděle.

Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Moderní strategie růstu výkonnosti podniku
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024731551
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
375 Kč
319 Kč
375 Kč
319 Kč
Ceny dopravy
Anotace
Informace o sortimentu
recenze
Ceny dopravy
Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován.
Zákazníci, kteří koupili toto zboží, zakoupili také
Personální řízení
Čeština

Personální řízení

3.0 1
212
Vyprodáno
Čeština

Strategie úspěšného podniku

0.0 0
690
IHNED odesíláme

Medicínské právo Co a jak

5.0 1
156
Vyprodáno
>