O vkusu, světle a barvách

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788090920811
Značka: Edice Baťa

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
179 Kč
179 Kč
Anotace
Podle baťovské filozofie si zákazník zaslouží vždy to nejlepší, ať už v podobě kvalitního zboží nebo služby, s níž je mu jakékoliv zboží nabízeno. Kvalita však nespočívá pouze ve funkčnosti či hodnotě produktu, ale je silně ovlivněna také celkovým estetickým dojmem, který celý prodejní proces doprovází. Prostředí, ve kterém člověk žije, pracuje, nakupuje a tráví svůj čas, výrazně ovlivňuje jeho vnímání sebe sama i okolního světa. Má zásadní dopad na vše, co v něm vzniká. Tomáš Baťa si tuto skutečnost plně uvědomoval, a proto věnoval mimořádnou pozornost estetice prodejen, reklamních textů, plakátů i inzerce. Všechny tyto formy komunikace se zákazníkem hrály klíčovou roli při budování vztahu – a rozhodovaly o tom, zda si zákazník firmy všimne a zda si ji zapamatuje. Propagační oddělení firmy Baťa tak sehrávalo zcela zásadní roli. Vedle tvorby reklamních materiálů v rámci něj vznikalo také množství interních návodů, jak reklamu provádět efektivně, funkčně a esteticky. Mezi tyto materiály patří i brožura Viléma Veselého, dlouholetého pracovníka propagačního oddělení, která byla poprvé publikována v roce 1939. Tento stručný, ale cenný návod se věnuje estetickému vnímání světel a barev. Publikace „O vkusu, světlech a barvách“ patří do edice reprintovaných dobových dokumentů firmy Baťa, které pravidelně vydává Nadace Tomáše Bati.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Vilém Veselý
Značka Edice Baťa
Rok vydání 2025
Pořadí vydání 1. vydání
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 75
ISBN 978-80-909208-1-1
EAN 9788090920811
Interní kód 0485366
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy