Brožky za 99, 199 a 249 Kč! Udělejte si zásoby a čtěte.

Mezinárodní marketing

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788027130061
Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání
Značka: GRADA

Na skladě máme poslední kusy. Expedujeme nejpozději třetí pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme - POSLEDNÍ KUSY
299 Kč
284 Kč
za tuto cenu jen do 1. 7. 2025
299 Kč
284 Kč
za tuto cenu jen do 1. 7. 2025
Anotace

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.

Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Informace o sortimentu
Podnázev Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Martin Machek, Hana Machková
Značka GRADA
V prodeji od 02.12.2021
Rok vydání 2021
Pořadí vydání 5. vydání
Rozměry 17.0 x 24.2 x 1.4 cm
Hmotnost 0.37 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 208
ISBN 978-80-271-3006-1
EAN 9788027130061
Interní kód 0369783
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny