Doprodej za 40 Kč: Psí Vánoce od autora Psího poslání W. Bruce Camerona

Hurá na cesty! Přijďte si pro pexeso zdarma.

archiv revue
Malí dobrodruzi před sebou mají celé léto. Co je čeká? Pozoruhodné výpravy, výlety po České republice, prázdniny u babiček a dědečků nebo snad cesta do zahraničí? Volné chvíle či společný čas s nimi můžete vyplnit hraním pexesa, a nenáročným způsobem tak trénovat jejich paměť.

V úterý 30. 6. 2020 vám k nákupu jakéhokoli dětského sortimentu přidáme pexeso zdarma. Pexeso je s tematikou Cestovatelských pohádek. S trpaslíkem Honzíkem a jeho kamarády si užijete spoustu legrace. 🙂🌍

Akce platí ve všech kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz pouze 30. 6. 2020 a do rozdání zásob.

 

Pravidla a podmínky akce Hurá na cesty:

1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1.   KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje v termínu 30. 6. 2020 marketingovou akci pod názvem Hurá na prázdniny (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce.

2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE

2.1. Pokud 30. 6. 2020 zákazník, který je fyzická osoba starší 18 let s trvalým pobytem na území České republiky, nakoupí v některé z kamenných prodejen KNIHCENTRUM.cz alespoň jeden dětský sortiment, získá nárok na pexeso Cestovatelské pohádky zdarma.

2.2. Tato marketingová akce platí pro nákup ve vybraných kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz v daném období. Marketingová akce neplatí na nákup jakéhokoliv produktu nebo elektronického dárkového poukazu na e-shopu KNIHCENTRUM.cz. Nákup zboží v prodejně musí být realizován v termínu 30. 6. 2020.

2.3. Tato marketingová akce probíhá pouze v kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz a nijak se nevztahuje na e-shop KNIHCENTRUM.cz. Každá z prodejen si vyhrazuje právo na vlastní přizpůsobení pravidel.

2.5. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz.

3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

3.1. Organizátor není zodpovědný za technické chyby a omyly vzniklé v průběhu marketingové akce.

3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.

3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na slevu a na úhradu nákladů, nebo škody, které by mu mohly vzniknout.

3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené získáním pexesa zdarma. 

3.5. Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.

3.6. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.

Ostrava 24. 6. 2020

Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

Až úvod povídkového souboru Sudety Ztracený ráj mě hlouběji přiměl přemýšlet o tom, jaké by to bylo, kdyby nedošlo k rozvratům, které přinesla první a druhá světová válka a dění před ní a po ní – v pohraničí by stále pospolu žili obyvatelé, kteří by byli rozmanití jazykem, původem, tradicemi a co je hlavní, bydleli by vedle sebe víceméně v pokoji. Některé části pohraničí mají pro některé z nás a i pro mě neobvyklé kouzlo. Mohou být vyhaslé, pozapomenuté, klidné, protkané tajemstvím, krutostí, ale také neskonalými přírodními úkazy. Zkrátka vábí. A zároveň i po desítkách let od bezpráví, které se tam dělo a které je v těch krajinách promořené až do kořenů, vzbuzují bolest.
David Frej proslul svými knihami o zánětu, zdravém střevu, o významu šťáv nebo míchaných nápojů z přírody. Nová kniha je shrnutím poznatků z jeho praxe, v níž se zaměřuje především na celkové posílení naší imunity.
Dnes bych se s vámi chtěla podělit o své pocity z karet s názvem Magické rostliny. Nejsem žádná kartářka a karty jsem si nikdy nevykládala ani nenechala nikým vykládat. Tento jedinečný balíček mě však až magicky přitahoval, nemohla jsem na něj přestat myslet a neustále jsem si jej vybavovala. Usoudila jsem, že tohle je jasné znamení, že karty mám mít.